atomium-active-diesel-plus-dyzeliniams-varikliams

Skirtas dyzeliniams
automobiliams, kurių rida yra
didesnė nei 50 000km. 1
buteliukas skirtas varikliams, kurių
tūris nuo 2 iki 7 litrų alyvos . 2
buteliukai - 7-10 litrų alyvos
varikliams.

“Atomium Active Diesel Plus” charakteristika:
Tribotechninė sudėtis “Active Diesel Plus” sukurta dyzeliniams lengviesiems automobiliams, kurių rida viršija 50 000 km.

Apsaugo nuo nusidėvėjimo bei palaiko variklio darbo charakteristikas. Gali būti naudojama varikliams su turbokompresoriumi.

“Active Diesel Plus” naudojimo instrukcija:
Variklio apdorojimas vyksta trimis etapais. Kiekvieno etapo metu reikia įpilti “Active” sudėti į variklio alyvą sekančia tvarka:

  •  Sušildykite variklį iki darbo temperatūros.
  • Užgesinkite variklį.
  • Kruopščiai išmaišykite buteliuko turinį, kad nuosėdos tolygiai išsimaišytų per visa skysčio tūrį.
  • Įpilkite vieną mišinio buteliuką į variklio alyvos užpylimo kaklelį. (Jei alyvos tūris sistemoje yra didesnis nei 7 litrai, tuomet reikia įpilti du mišinio buteliukus).
  • Iškarto po užpylimo pravažiuokite su automobiliu 20-25 minutes normaliu režimu.

Atlikus visas minėtas procedūras galima įprastai naudotis automobiliu.
Pilnas variklio apdorojimas vyksta pagal šią schemą:

Alyvos tūris:   iki 7 litrų   daugiau 7 litrų
1 etapas     Bet kuriuo momentu į variklio alyva ipilama:
  1 buteliukas 2 buteliukai
  Rida iki sekančio alyvos keitimo, bet ne mažiau nei 1000 km
  Alyvos ir alyvos filtro keitimas *
2 Etapas 2 etapas: Į naują alyva įpilama:
  1 buteliukas 2 buteliukai
  Rida iki sekančio alyvos keitimo.
  Alyvos ir alyvos filtro keitimas.
3 Etapas        Į naują alyva įpilama:
  1 buteliukas 2 buteliukai
  Rida iki sekančio alyvos keitimo.
  Įprastas automobilio naudojimas.

 * Jeigu iki planinio alyvos keitimo yra daugiau nei 1 000 km, tuomet reikia patikrinti alyvos būklę kas 500 – 1 000 km. Jei alyva tapo tankiai juoda, tuomet reikia nedelsiant ja pakeisti kartu su alyvos filtru ir pereiti prie antro etapo.
“Active Diesel Plus” naudojimo efektas.
“Active” serijos tribotechninės sudėtys sudaro sąlygas, kuriomis besitrinančių automobilio dalių paviršius pasidengia specialios struktūros metaliniu apsauginiu sluoksniu. Šis sluoksnis dalinai atkuria susidėvėjusiu detalių išmatavimus bei geometriją, optimizuoja besitrinančių porų tarpus, sulaiko didesnį alyvos kiekį trinties paviršiuose.

Tai lemia sekančius naudojimo efektus:

  •  galingumo didinimas ir kuro sąnaudų mažinimas – dalinis cilindrų stūmoklių grupės susidėvėjimo atkūrimas ir tankus alyvos sluoksnis sumažina tarpus cilindrų stūmoklių grupėje, suteikia reikiamą dujų sandarumą. Tai atstato kompresiją ir išlygina ją tarp cilindrų, pagerina kuro sudeginimo kokybę. Papildomai, tankus alyvos sluoksnis sumažina trinties energijos sąnaudas. Visa tai padidina variklio galingumą bei kartu sumažina kuro sąnaudas 6-8%.
  •  Alyvos sudeginimo mažinimas – apsauginis sluoksnis atstato cilindro detalių sandarumą. Tai pagerina alyvos nuėmimą nuo cilindro sienelių ir sumažina jos sudeginimą degimo kameroje, ypač prie didelių variklio apsukų.
  •  Vibracijos ir triukšmų mažinimas – kompresijos atstatymas ir išlyginimas tarp cilindrų įtakoja tolygų variklio darbą. Taip pat tankus alyvos sluoksnis suminkština vožtuvų perdengimą. Visa tai mažina vibraciją ir variklio triukšmą.
  •  Toksiškumo ir dūmingumo mažinimas – kompresijos atstatymas ir tarpų cilindrų stūmoklių grupėje optimizavimas leidžia kokybiškiau sudeginti kurą ir sumažina alyvos sudeginimą, kas sumažina variklio toksiškumą ir dūmingumą.
  •  Hidrokompensatorių funkcinių savybių atstatymas – apsauginis sluoksnis atstato optimalius tarpus hidrokompensatoriuose ir pagerina jų prisiglaudimą, kas normalizuoja alyvos spaudimą ir lemia kokybišką mechanizmo veikimą.
  •  Resurso didinimas – apsauginis sluoksnis ženkliai sumažina labiausiai apkrautų detalių, kurios lemia variklio resursą, dėvėjimosi intensyvumą.
  •  Apsauga prie padidintų apkrovų – dėl struktūriniu savybių (mikro kietumas ir mikro stangrumas) ir didesnio sulaikomo alyvos kiekio apsauginis sluoksnis ženkliai efektyviau padeda išvengti besitrinančių detalių susidėvėjimo.
  •  Šalto variklio užvedimo palengvinimas ir apsauga – apdoroti paviršiai geba ilgą laiką sulaikyti alyvos sluoksnį. Tai palengvina pirmas variklio apsukas ir padeda išvengti padidinto variklio dėvėjimosi esant “alyvos badui” variklio užvedimo metu. Tai yra ypač aktualu lauko temperatūrai esant žemiau nulio.
  •  Aktyvaus važiavimo apsauga – apdoroti paviršiai sulaiko tankesnį alyvos sluoksnį, kuris mažina dėvėjimąsi ir kompensuoja “alyvos badą” greitai didinant variklio apsukas.

Atsargumo priemonės:
 ne kenksmingas jei naudojamas tinkamai.
 Patekus ant odos nuplauti šiltu vandeniu, pakartotinai išplaukite su muilu.
 Patekus į akis praskalaukite su dideliu vandens kiekiu.
 Prarijus konsultuokitės su gydytojais.
Pastabos:
 Tinka naudoti 5 metus nuo pagaminimo datos (žr. ant pakuotės).
 Ne rekomenduojamas naudoti kai detalės arba mazgai turi mechaninių gedimų.
 “Active” sudėtis tinkama naudoti su bet kokio tipo variklio alyvomis.
 Buteliuko dugne esančios nuosėdos yra pagrindinis veiklusis “Active” sudėties elementas – mineralų mikro dalelės. Ypač svarbu kruopščiai išmaišyti buteliuko turinį prieš pilant jį į variklį. (Nuosėdų spalva priklausant nuo partijos gali skirtis nuo šviesiai žalios iki tamsiai pilkos ir juodos).
 Perdozavimas įpilant 1,5-2 kartus daugiau mišinio ne pavojinga varikliui ir netrukdo jo veikimui.
 “Active” sudėtis ne įtakoja detalių iš kompozitinių medžiagų, keramikos ir guminių gaminių charakteristikų.

Prieš užsakydami detalę įsitikinkite ar ji bus tinkama jūsų automobiliui. Jei abejojate dėl pasirinkimo, prašome kreiptis į pardavimo konsultantą dėl patikslinimo.