Dyzelio žvakių keitimas
Dauguma mechanikų žino kokios problemos kyla išsukant senas dyzelio žvakes. Lūžusi žvakė, galvos nukėlimas- didžiausias autoserviso košmaras... Tačiau ne mažiau atsakinga procedūra yra ir naujos žvakės įsukimas.
Privaloma laikytis šių pagrindinių reikalavimų:
- įsukant naują žvakę, ši turi įsisukti lengvai, praktiškai tik pirštų pagalba iki žvakės korpuso kontakto su lizdu cilindrų galvutėje
- po kontakto su lizdu cilindrų galvutėje, žvakę reikia užveržti dinamometrinio rakto pagalba 10-18Nm (priklausomai nuo sriegio, dažniausiai nurodoma ant žvakės pakuotės)
Jei žvakė lengvai neįsisuka iki kontakto su lizdu, jokiu būdu nebandykit to daryti per prievartą. Yra didelė tikimybė, kad žvakės lizde esančios apnašos (koksas) taip užgnybs kaitinimo elementą, kad žvakė užstrigs ir toliau sukant bus sulaužytas kaitinimo elementas ar korpusas.
Jei pajutot, kad sukant žvakę atsirado pasipriešinimas, stabdykit procedūrą. Būtina išvalyti kaitinimo elemento lizdą bei likusią lizdo dalį ir tik tada kartoti procedūrą.
Na ir pabaigai, jei žvakės maitinimo laido laidas užveržiamas veržle, tai čia irgi nepersistenkit. Sriegis yra viso labo 4mm ir užveržimo momentas tik 1-2Nm. Labai lengva nusukti, ypač naudojant tą pačią terkšlę, kaip ir ratų užveržimui J.
cituota iš uab ''Autoera ''