variklio-alyva-xado-atomic-oil-red-boost-5w40-c3-5ldidesnis-kiekis-revitalizanto

VARIKLIO ALYVA XADO ATOMIC Oil RED BOOST 5W40 C3 5L(Didesnis kiekis revitalizanto)

Didesnis kiekis revitalizanto ir naujas priedas RedBoost

RED BOOST
Alyvos oksidacija yra pagrindinis neigiamas procesas, susijęs su naftos asfaltavimu ir greitu teršalų, tokių
kaip lakas ir suodžiai, kaupimu variklyje. Šis procesas suintensyvėja važiuojant "start-stop" režimu,
kamščiuose ar esant dideliems variklio sūkiams. Kenksmingos medžiagos blokuoja alyvos tiekimo kanalus
tepimo sistemoje, o tai lemia variklio dalių susidėvėjimą arba, alyvos bado atveju, net variklio gedimą.
"Red Boost" yra naujos kartos technologija, skirta stabilizuoti bendrą bazinį skaičių (TBN), turinti aktyvų
agentą, kontroliuojantį variklio alyvos oksidaciją. Naujausių EPA priedų sinergija su labai aktyviu šarminiu
stabilizatoriumi apsaugo nuo staigaus alyvos šarminių savybių sumažėjimo dėl aktyvių šarminių dalelių
išsiskyrimo, kai variklis pasiekia kritinę temperatūrą.
"Red Boost" sukurtas taip, kad užtikrintų optimalų alyvos šarmingumą ir TBN valdymą, taip užtikrinant
patikimą variklio veikimą įvairiomis darbo sąlygomis, laikantis maksimalių alyvos keitimo intervalų,
kuriuos rekomenduoja automobilių gamintojai. Red Boost yra naujas XADO priedas, skirtas stabilizuoti
bazinį TBN aliejaus skaičių. Deja, Negalime gilintis į komponentų detales, tačiau ilgametė patirtis
gaivinant revitalizantus leido mums išmokti gaminti tokio tipo priedus. Pagrindinis šio priedo uždavinys
yra išlaikyti bazinio skaičiaus stabilumą su temperatūros ir apkrovos pokyčiais. Kaip žinote, alyvos
tarnavimo laikas labai priklauso nuo eksploatavimo sąlygų. Kai variklis perkaista, bazinis skaičius smarkiai
sumažėja, nes jis yra labai oksiduotas. Tai taip pat dažnai gali atsitikti mieste su nuolatiniais kamščiais,
kai variklis veikia "start-stop" režimu. Bazinis skaičius labai priklauso nuo rūgščių skaičiaus, kurį galima
pamatyti šiame grafike:
Išlenktų rūgšties ir bazinio skaičiaus linijų susikirtimas yra alyvos tarnavimo laikas. Kuo daugiau TBN, tuo
ilgesnis alyvos tarnavimo laikas, nes jos oksidacija ir sunaudojimas užtruks ilgiau (pavyzdžiui,
sunkvežimiams tai gali būti 120 tūkstančių km, tačiau tai taip pat siejama su dideliais naftos sistemų
kiekiais).
Jei apskritai, RED BOOST komponentas padeda sulėtinti naftos oksidacijos procesą, naudojant tas
šarmines atsargas, kurios paprastai nedalyvauja (likutinės). RED BOOST yra tarsi inhibitorius (medžiaga,
lėtinanti cheminę reakciją), kuris sulėtina oksidacijos reakciją. Likutinės šarminės atsargos yra rezervai,
atsirandantys po išlenktų linijų TBN ir TAN susikirtimo.

Aukštos kokybės variklinė alyva lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių dyzeliniams ir benzininiams varikliams. Rekomenduojama naudoti transporto priemonėse su katalizatoriais, varikliais su turbokompresoriumi, kietųjų dalelių filtrais ir tiesioginio įpurškimo sistemomis. Tinka dyzeliniams varikliams su siurblio-purkštuko įpurškimo sistema (Pumpe-Düse), VW 505.01, Ford M2C-917A. Jis gali būti naudojamas Mercedes Benz ir BMW markių lengvųjų automobilių Euro-4 standarto varikliams su kietųjų dalelių filtrais.

 

Aukštos kokybės variklinė alyva lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių dyzeliniams ir benzininiams varikliams. Rekomenduojama naudoti automobiliuose su katalizatoriais, varikliais su turbokompresoriumi, kietųjų dalelių filtrais ir tiesioginio kuro įpurškimo sistemomis. Tinka dyzeliniams varikliams su siurblio-purkštuko įpurškimo sistema (Pumpe-Düse), atitinka VW 505.01, Ford M2C-917A reikalavimus. Jis gali būti naudojamas Mercedes Benz ir BMW lengvųjų automobilių Euro-4 varikliams su kietųjų dalelių filtrais.

    degalų sąnaudų mažinimas;
    aukštas apsaugos nuo nusidėvėjimo lygis;
    greitas šaltas paleidimas;
    apsaugoti ir didinti išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistemų elementų (suodžių filtrų ir katalizinių konverterių) išteklius;
    variklio apsauga nuo susidėvėjimo dėl REVITALIZANT komponento;
    RED BOOST priedas stabilizuoja šarminį skaičių esant didelėms variklio šiluminėms apkrovoms.

XADO Atomic Oil 5W-40 C3 Red Boost atitinka specifikacijų ir automobilių gamintojų reikalavimus:

    ACEA C3
    API SN/CF
    VW 502.00/505.00/505.01
    MB 229.31/226.5
    BMW Longlife-04M
    Renault RN0710/RN0700
    GM dexos 2
    Porsche A40
    Porsche A40
    Ford WSS-M2C917-A
    Fiat 9.55535-T2/S2/GH2

26322

Jeigu prekės nėra sandėlyje, jos pristatymas iki mūsų sandėlio gali užtrukti 0-2 d.d.

Prieš užsakydami detalę įsitikinkite ar ji bus tinkama jūsų automobiliui. Jei abejojate dėl pasirinkimo, prašome kreiptis į pardavimo konsultantą dėl patikslinimo.

Kaina: 49.00€