XADO Revitalizantas EX120 benzininiams varikliams ( 12035 )
Specialus švirkštas, dėžutė 8 ml. 8 ml
Gelis revitalizantas skirtas apsaugai nuo dilimo ir atstatomajam benzininio variklio remontui jo neišardant. Tinka benzininiams ir dujiniams, modifikuotiems ir su turbina varikliams.
Dėka 20%* didesnės aktyviosios medžiagos koncentracijos yra užtikrinama geresnė apsauga nuo dilimo ir didesnis atstatomasis efektas. *palyginimui su Xado revitalizantu benzininiams varikliams. Detalių trynimosi paviršiuose suformuoja metalo keramikos sluoksnį (atsistato variklio detalių geometrija). Atnaujintas agregatas savo eksploatacinėmis savybėmis pranoksta naują ir garantuotai tarnaus 2-4 kartus ilgiau.
Galimybės
- Po apdorojimo jūsų automobiliui suteikiama XADO super apsauga.
- Atstato ir apsaugo nuo dilimo besitrinančias cilindrų-stumoklių grupės, skriejiko-švaistiklio ir dujas paskirstančio mechanizmo detales.
- Revitalizantas yra tarsi statybinė medžiaga, kuri kompensuoja detalių dilimą. Detalių trynimosi paviršiuose revitalizacijos proceso metu formuojamas naujas daugiafunkcinis metalokeramikos sluoksnis.
- Revitalizacijos proceso metu padidėja ir susilygina slėgis cilindruose, sumažėja kuro sąnaudos, variklis tampa "gyvesnis", padidėja tepalinės sistemos slėgis, pagerėja turbinos darbas, sumažėja cilindrų elipsiškumas. Variklis dirba tyliau, be pašalinių vibracijų. Naudojant revitalizantus variklio detalės bus idealaus stovio.
Pranašumai
- atstato ir apsaugo nuo dilimo cilindrų grupės detales;
- ženkliai sumažina kuro sąnaudas (iki 30% laisva eiga);
- atstato tepalo spaudima iki optimalaus lygio;
- sulygina ir padidina kompresiją cilindruose;
- padidina variklio galią, variklis tampa "gyvesnis";
- sumažina triukšmo ir vibracijos lygį iki 10 kartų;
- prailgina detalių tarnavimo laiką 2-3 kartus;
- variklio darbas pagerėja jau po pirmųjų 50-100km;
- leidžia eksploatuoti variklį iki 300km esant alyvos nutekejimui.
Naudojimo instrukcijos:
Apdorojimas vyksta trimis etapais.
- 1-as etapas. Specialaus švirkšto turinį sušvirkšti į variklio tepalinę sistemą sušilusią iki darbinės temperatūros, leisti varikliui dirbti tuščia eiga 5-10 min.
- 2-as etapas. Procedūra pakartoti po 100-250km
- 3-ias etapas. Procedūra dar kartą pakartoti po 100-250km.
Apdorojimas laikomas užbaigtu po 1500km ridos.
Dozavimas:
Variklio tepalų sistemos tūris l. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
Specialių švirkštų kiekis | 3 | 6 | 9 |
Apdorojimo etapų schema | 1+1+1 | 2+2+2 | 3+3+3 |
Specialių švirkštų kiekis naujiems varikliams | 2 | 4 | 6 |
Pastaba:
Nekeisti alyvos iki apdorojimo pabaigos!
Galimas apdorojimas tuščiąja eiga (4 val prilygsta 200km ridos).
Nauji varikliai iki 20 000km rida apdorojami vienu etapu - 2 švirštai vienu metu.
Variklius po kapitalinio remonto rekomenduojama apdoroti įprastai trimis etapais. Variklio su dujine įranga apdorojimas identiškas benzininiam varikliui. Apsauginis metalo keramikos sluoksnis formuojasi ant bet kokio apdorojamo mechanizmo, tačiau jej mechanizmas (variklis) yra kritinės būklės (100 proc nusidėvėjimas) būtina pakeisti sugadintas detales.
ХА 12035
Prieš užsakydami detalę įsitikinkite ar ji bus tinkama jūsų automobiliui. Jei abejojate dėl pasirinkimo, prašome kreiptis į pardavimo konsultantą dėl patikslinimo.