3 priežastys, kodėl neturėtumėte visiškai pripildyti degalų bako - ar dažnai po „klik“ dar spaudote pistoleto rankeną?
Degalinėje stoviniuodami prie automobilio laukiame to pažįstamo „klik“, kuris praneša apie pilną baką. Daugelis žmonių tuomet ištraukia pistoletą, uždaro baką ir nueina susimokėti. Tačiau kiti dar stengiasi po truputį traukti pistoletą laukan, kad įpiltų dar bent vieną litrą. Štai 3 priežastys, kodėl nereikėtų stengtis visiškai pripildyti degalų bako.
Žmonės degalų bakus stengiasi pripilti sklidinai dėl skirtingų priežasčių. Dažniausiai dėl to, kad tuo metu galioja gera kaina arba važiuojama ten, kur degalai brangesni. Kartais taip tiesiog vengiama dažnų vizitų degalinėje - juk visų laikas ribotas. Tačiau iš tiesų papildomi degalai yra papildomas svoris, didinantis degalų sąnaudas.
Dar daugiau, kaip rašo Howstuffworks.com, kai kurios degalinės turi sistemas, kurios neleidžia garams laisvai palikti degalų bako ir kartu saugo nuo perpylimo. Tuomet jūs spaudydami degalinės pistoletą rizikuojate dalį benzino pasiųsti atgal į degalinės cisterną, nors tokia tikimybė ir nėra didelė. Taigi, tikriausiai nesutaupysite stengdamiesi sklidinai pripildyti degalų baką.
2. Galite ką nors sugadinti
Kai kurie naujesni automobiliai turi garų surinkimo sistemas su anglies filtrais. Gamintojai numato, kad benzino bus pripildyta tiek, kiek leidžia standartinis degalų kolonėlės pistoletas. Peržengdami šią ribą rizikuojate pripilti benzino į tokį filtrą ir jį sugadinti. Kartais jie nėra lengvai pasiekiami, todėl remontas gali būti brangus. Mechanikai taip pat pastebi, kad sklidinai pripildžius baką nežymiai išauga slėgis sistemoje, todėl staiga gali pasirodyti kokia nors silpnoji vieta, tačiau tai jau yra jūsų automobilio techninės būklės, o ne jūsų elgesio degalinėje problema. Bet kuriuo atveju, prisiminkite, kad šiuolaikinių automobilių degalų bakai nėra tik paprastos talpos - tai yra sudėtingi įrenginiai, kurie turi savas sistemas, sukurtas turint omenyje degalu kolonelės pistoleto ilgį. Kuomet gamintojai nurodo degalų bako talpą, jie turi omenyje, kad kuro pripilsite tik iki tos ribos, kurią siekia standartinis pistoletas.
3. Išauga perpylimo tikimybė
Benzinas gali palikti gelsvas dėmes ant automobilio dažų. Jis gali pakenkti ir lako sluoksniui, kuris gali imti luptis, jei benzinas dažnai lašės ant kėbulo ir nebus iš karto nuvalytas. Jei automobilis yra padengtas vašku, benzinas gali jį nuplauti. Gali būti kosmetiškai pažeistos ir plastikinės kėbulo apdailos dalys. Aišku, jei iš karto išbėgusį benziną nuvalysite, žala bus minimali, tačiau nuolatinis toks elgesys gali palikti ir nenuplaunamas dėmes.
Benzino išsiliejimas kur kas labiau gali pakenkti, pavyzdžiui, jūsų odiniams batams. Kartu taip teršiama gamta ir degalinė. Reikėtų vengti benzino išsiliejimo, nes tai tiesiog yra netvarkingas ir kenksmingas elgesys.
Taigi,pirmasis „klik“ yra ženklas kad automobiliui daugiau degalų nereikia. Bandydami kaip nors įpilti dar kelis lašus galite prisidaryti problemų, kurių niekam nereikia.
( pagal Technologijos.lt )