1.9CDTi variklio įsiurbimo kolektorius turi bėdą- sudyla oro srauto sklendžių valdymo mechanizmas. Valdymo traukutėje esantys plastikiniai lizdai išdyla tiek, kad traukutė net nukrenta ir sklendžių padėtis tampa chaotiška. Variklis pradeda dirbti netolygiai, dūmija, sunkiai užsiveda ir t.t.
Ši problema liečia sekančių galingumų 1.9 diesel variklius:
1.9CDTi / 1.9TiD -> 110kW OPEL / SAAB
1.9JTD / 1.9JTDM -> 93-100-110kW Alfa Romeo Fiat
Dėmesio- 88kW 1.9CDTi neturi šios problemos, tad savininkai galės pinigus išleist kitoms detalėms :) Gamintojai siūlo vienintelį sprendimą-keisti įsiurbimo kolektorių, o tai klientui kainuos apie €300.
Siūlome 2 sprendimo būdus.
Pirmas būdas (populiariausias) - pašalinti sklendes, pakeičiant jas specialiais kamščiais (aklėmis), "pasodinant" juos ant klijų. Variklio darbui tai realiai įtakos neturi, problema pašalinama visam laikui.
Kolektoriai būna 2-jų tipų - su ø15mm skylėmis arba ø18mm. Deja, tai sužinosite tik išardę kolektorių.
Remkomplektų užsakymo kodai:
ø15mm->OPE02 (komplektacija 4vnt x ø15mm plius kamštelis 1vnt sklendės valdymo ašelės skylei)
Antras sprendimo būdas -palikti valdymo traukutę, modifikuojant tvirtinimo lizdus.
Šiuo atveju reiks šiokių tokių meistravimo įgūdžių. Susidevėję plastikiniai lizdai pašalinami ir vietoj jų pritvirtinami patvarūs metaliniai. Remkomplekte esantys guminiai žiedeliai dedami į metalinio lizdo vidų klibėjimo eliminavimui.