AGM- tai elektrolitu prisotinto stiklo pluošto technologija. Dauguma juos klaidingai vadina želiniais, tačiau tikrieji želiniai akumuliatoriai standartiniuose automobiliuose praktiškai nenaudojami. Tiek AGM, tiek ir želiniuose akumuliatoriuose skilus korpusui elektrolitas neišteka. Tačiau želiniuose elektrolitas yra žele pavidalo, o AGM -elektrolitu prisotintos stiklo pluošto kempinės pavidalu.

AGM akumuliatoriai yra ypatingai išvtermingi apkrovoms, atsparūs giliam iškrovimui. Starto metu atiduodama galia yra žymiai didesnė dėl mažos vidinės varžos. O be to, dar ir 4-5 kartus greičiau įsikrauna, nei įprastiniai rūgštiniai akumuliatoriai, bei praktiškai neturi savaiminio išsikrovimo. Įspūdingas ir AGM atlaikomų užvedimų skaičius- daugiau nei 300.000!

AGM technologijos  akumuliatoriai – maksimaliai galingi ir draugiški aplinkai.

Mažinant Degalų sąnaudų ir CO2 emisijos mažinimas reikalauja ne tik inovatyvių transporto priemonių bei variklių koncepcijų, bet taip pat ir novatoriškų technologijų akumuliatorių gamyboje.  AGM technologijos (AGM – tai Absorbent Glass Mat (sugeriantis stiklo pluoštas) trumpinys) akumuliatoriai puikiai tenkina vis didėjančius energijos poreikius. Padidėjusi akumuliatoriaus talpa leidžia įdiegti svarbius  EfficientDynamics elementus, pavyzdžiui: variklio automatinio užgesinimo ir užvedimo (Auto Start Stop) funkcija. Šie akumuliatoriai gali būti saugomi ilgą laiką ir jiems nereikalingas aptarnavimas. Sugeriantis stiklo pluoštas apsaugo akumuliatoriaus plokšteles nuo korozijos ir trumpojo jungimo. Todėl  AGM technologijos  akumuliatoriai patvaresni ir ilgaamžiškesni už įprastus akumuliatorius net prie ekstremalių temperatūrų. AGM technologijos akumuliatoriuose elektrolitas „uždarytas“ stiklo pluošto kilimėliuose, todėl jį lengva perdirbti ir sumažėja rizika užteršti aplinką nelaimingų atsitikimų atveju. Naudojant AGM technologijos akumuliatorius Jūsų automobilis visada, kai tik prireiks, gaus reikalingą energiją.

Pastaba: Jei į transporto priemonę gamykloje buvo sumontuotas AGM technologijos akumuliatorius, jo negalima pakeisti kitokios technologijos akumuliatoriumi. Elektros energijos suvartojimas kalcio technologijos akumuliatoriuose per lėtas, kad juos būtų galima naudoti tokiose transporto priemonėse.

Privalumai trumpai:

  • Geresnės techninės charakteristikos lyginant su kalcio akumuliatoriais
  • Nereikalinga priežiūra, ilgai išlaiko talpą ir ilgas naudojimo laikas
  • Puikiai veikia prie žemos ir aukštos temperatūros
  • Lengvai įkraunami ir iškraunami
  • 100% „surištas“ elektrolitas leidžia akumuliatorių optimaliai perdirbti
  • Maža korozijos ir vidinio trumpojo jungimo rizika
  • Išskirtinė apsauga nuo rūgšties nutekėjimo ir gaisro
  • Saugus variklių, reikalaujančių didelės paleidimo srovės, užvedimas